30 december 2016

Små små steg

Mitt liv är fotfarande inte helt bra. I dag skulle jag hitta papper att kompletera ansökan om försöjningstöd med. Dottern som är ett barn som är överalt och river i ALLT ska vara med bland alla papper. Mina föräldrar som har 22 barnbarn tycker att min dotter är väldigt mycket. Då är det nog så..kan det ha med de som har hittat på senaste röntgen att göra?

På det här jag så ont att jag helst vill gråta eller spy och då ska man kunna koncentera sig och ha fokus.

Jag har träffat pratpersonen i veckan. När man ska försöka sitta och prata när man har massa ont. Så har jag träffat handläggare angående ekonomiskt bistånd. Det är den ansökan jag ska kompletera...för att slutligen träffa läkare på gynn. Men nartulitvis fick jag ingen medecin. När man inte mår helt bra och ska stå på sig och säga kloka saker.

Min ena syster tycker jag ska be om att få utskrivet medecin mot värken. Inte bara knapra panodil och Ipren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar