6 november 2016

rellationer

Kan någon förklara det med män? När dom inte få bli i hop med en så ska dom vara elaka i stället. Från värdigt snälla till oerhört svåra. Eller som ska prata snusk med en hela tiden. Jo jag vet att jag är kristen men vilka män bryr sig liksom?

Även om jag talar om att så ont som jag har och knappt står ut med mig själv kan jag inte ha ett förhållande. Allra först tror de inte på mig....och sedan blir de sura.... Det är jag som har skruttont.
För nu nyss va det en till. Från Mycket kontakt till blockering, blockering, blockering och tyyyyyyyyyyst.

Det där med att vara viktiga för varandra ändå. Nej det går ju inte. Oj så svårt det blev och så sårad jag blev.

Hjälp mig i stället  att bli bra. Hjälp mig att ta tider mot vården. Åk in med mig 100 gånger till vården om det skulle behövas och kräv!! Krav att jag få hjälp!! Tala om för mig att jag få må bra. Visa att du verkligen bryr dig och att det inte är dina nedre extremiteter som bara måste få sitt eller bli himla sårad.

I stället för att sitt sårad och förrättad i ditt hörn.....
Jag har liksom himla ont om du har missat det!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar