12 oktober 2016

röntgen ?

jag bloggar inte så mycket nu för tiden. Det är lite medvetet. Tänkte att en paus skulle göra min kropp gott.

Men jag vill ändå skriva och berättas. Jag fick svar från röntgen av hela kroppen. Läkaren kan se att det är något. Men det är troligtvis muskulärt och jag rekommenderas sjukgymnastik.

På riktigt? Jag går redan två gånger i veckan på sjukgymnastik. Ska jag flytta in på sjukgymnastiken? och så kan man ju undra hur det sett ut om jag inte går på sjukgymnastik? Eventuellt hade han inte läst min journal. Då hade han sett att jag går på sjukgymnastik.

Då ska man liksom återkomma till läkaren och säga jo jag går redan på sjukgymnastik och har gjort länge. Om enbart sjukgymnastik hade hjälpt hade jag varit bra nu. Hade det bara varit muskulärt hade jag varit bra nu. Men jag är den där lilla rädda grå musen som hatar att argumentera med läkare och vårdfolk i allmänhet.

Ja nu vet ni alla fall läget så långt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar