30 oktober 2016

min soldat någon?

Jag ska egentligen inte skriva nu. Eller det finns andra saker en att sitta vid datorn och om jag har bestämt att dra ner på datortiden. Om jag nu inte ska se det som det där att detta fixar jag i alla fall. När lägger ner detta med. 

Det jag behöver hjälp med är alla kontakter med vården. Att från gynn till vårdcentral och allt där i mellan..Det är inte min starka sida. Dels är jag orolig för alla negativa svar. När man mår skit själv så ska man ta massa diskussioner med fackfolk. Bara blä!!!

Så behöver jag pepp. Jag kan också behöva de som säger att jag får må bra. För att den där andra inte ska ta över. Är det konstigt? 

Jo jag har PCOS och det ställer till det och där skulle jag behöva Metformin för att det påverkar sug mmm. Som att det bara handlar om karaktär. Som att kemin i kroppen spelar kvitta.  






så Bobb Hanson som säger kloka saker kärlek är ingen jävla saga och inte andra relationer som ska fungera heller.

Tänk ett snart 40 årsring med begränsningar. Så fruktansvärt hemskt och som har mage att veta sina begränsningar och be om hjälp. HUA!!! Eller är vi inte alla begränsade på olika sätt?  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar